click map Wenters Sports Club facebook Wenters Sports Club twitter mail ons

Van harte welkom bij Wenters Sports Club; een sportclub welke altijd in beweging is en waar je zelf je abonnement kan samenstellen.

Wenters heeft twee vestigingen: Winterswijk en Twello. In alle sportscholen hanteren wij het unieke pay-per-use systeem; hierdoor betaal je enkel voor de faciliteiten waar je gebruik van maakt. We zijn er trots op dat we in een kleine twee jaar drie mooie vestigingen hebben mogen openen en hopen jou daar ook van te overtuigen. Klik op de vestiging van jouw keuze en kom eens vrijblijvend kennis maken, we laten je graag zien welke mogelijkheden er zijn.doel_titel

Wat is jouw te bereiken doel bij Wenters? Klik deze aan en zie vervolgens direct hoe jij dit kunt behalen!

doel_conditiedoel_afvallendoel_spierendoel_outdoor

 

Laatste Nieuws
Wenters sports club

Schrijf je nu nog in voor onze decemberactie!

> lees verder

Facebook Posts

TIP: Drink genoeg water tijdens het sporten!

De meeste mensen weten waarschijnlijk wel dat het goed is om te drinken tijdens het sporten. Maar het extra benadrukken kan natuurlijk geen kwaad... ;)
Een richtlijn om aan te houden is om tijdens het sporten tussen de 125 en 250 ml per kwartier te drinken. Zo houdt je je vochtpeil goed in balans. Daarnaast is het belangrijk om zowel voor, tijdens als na het sporten goed te drinken. Dit helpt uitdroging en urineklachten te voorkomen!
... See MoreSee Less

2 days ago  ·  

"Wat en hoeveel kan ik het best eten voor het sporten?"

Op deze vraag is geen concreet antwoord te geven. Dit hangt er helemaal vanaf wat je gaat doen. Wel is het verstandig om in je achterhoofd te houden dat je lichaam tegelijkertijd moet verteren en verbranden op het moment dat je vlak voor het sporten gaat eten. Dit gaat vaak gepaard met maagklachten en is dus niet aan te raden. De volgende richtlijnen kunnen je helpen om dit te voorkomen:
- Sport niet op een volledig nuchtere maag!
- Eet een uur voordat je gaat sporten niks meer
- Tot 1 uur voor het sporten zijn lichte tussendoortjes prima om energie op te doen. Denk hierbij aan fruit, een krentenbol, ontbijtkoek of bruin brood.
- Eet ongeveer tot 2 uur voor het sporten geen hele maaltijd meer. Dit ligt te zwaar op de maag tijdens het sporten.

Zorg daarnaast dat je na het sporten iets eet om weer op krachten te komen. Koolhydraten en eiwitten zijn hierbij van belang! Wat eet jij voor het sporten?
... See MoreSee Less

4 days ago  ·  

Wenters Sports Club heeft de omslagfoto bijgewerkt. ... See MoreSee Less

5 days ago  ·